lørdag 5. mai 2012

Å så spretta vi litt...

I dag var jeg ikke like fornøyd... Så nøye(-re) på bildan fra i går. Ryggen er for lang! Blir sånn bukt/fold nede ved linningen  :(

Å når jeg kjenner etter så er jo skjørtet der det skal være, overdelen sitt fast, og er rett og slett for lang. Skuldrene på stakken henger ikke på skuldrene mine. Fant ut at jeg må sy inn skuldersømmene halvanna cm for at den skal passe. Kunne selvfølgelig bare lagt skulderputer under! ;)

Går ikke å kutte mer på lengda ved midjen, da blir overdelen enda videre og må også syes inn i sidene. Så jeg slapp valgets kval. Var bare å begynne sprette.

Så nå er sprettinga gjort, men nå er det altså lørdagskveld, så blir ikke mer gjort i dag! Så vet jeg ikke om jeg TØR gjøre noe i morgen, er jo søndag...  Søndagsarbeid blir vel sjelden vellykket, sier de "gamle" iallfall... ;) Ja, og så er det jobb og swing på mandag, jobb og div resten av uka.. Den 17. kommer fort tenker jeg! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar